Vraag en antwoord

Veel gestelde vragen

Wat is ZinnGeld.nl?
ZinnGeld.nl is sinds 2002 een van de toonaangevende spaarprogramma's van Nederland en België. ZinnGeld.nl biedt iedereen volledig gratis de mogelijkheid om op verschillende manieren online een klein zakcentje bij te verdienen en geeft kortingen op een groot aantal interessante producten.

Is ZinnGeld.nl helemaal gratis?
Heel kort geantwoord: Ja, ZinnGeld.nl is volledig gratis!

Hoe vaak kan ik mij aanmelden?
Wij staan één aanmelding per pc en per ip-adres toe. Mochten wij constateren dat er meerdere accounts op 1 ip-adres gebruikt worden, zullen deze verwijderd worden.

Kan iedereen lid worden van ZinnGeld.nl?
Iedereen die ouder dan 16 jaar is en woonachtig in Nederland of België kan lid worden van ZinnGeld.nl.

Kunnen mensen uit België ook lid worden?
Ja, mensen uit België kunnen ook lid worden van ZinnGeld.nl.

Aanmelden

Het is gratis en je verdient geld door mails te lezen en in te gaan op de aanbiedingen van onze adverteerders!

Wij geven je de mogelijkheid om eenvoudig online een centje bij te verdienen en te besparen op je online aankopen.
Onze adverteerders betalen ons voor de verkopen en deelnames die via ons gaan, en het grootste gedeelte daarvan gaat naar onze leden terug

Geld verdienen

Je kan onder andere geld verdienen door het:

Lezen van e-mails
Deelnemen aan acties
Kopen van producten
Aanbrengen van nieuwe leden

Wij ontvangen geld van onze adverteerders. Deze betalen ons ervoor als onze leden iets kopen of ergens aan deelnemen. Hiervan kunnen wij jou weer uitbetalen.

Je helpt ons dus mee door in het vervolg al jouw online aankopen via ZinnGeld te doen of door actief mee te doen aan acties, enquetes, prijsvragen en dergelijke!

Als je ingelogd bent bij ZinnGeld.nl vind je onderaan in het menu de link 'Nodig vrienden uit'. Als je hier op klikt vind je op deze pagina jouw persoonlijke referral link. Met deze link is het voor jouw de mogelijk om andere mensen aan te melden. Deze link kan je bijvoorbeeld naar familie en vrienden sturen in een email.

SPAMMING (ongeoorloofd mensen lastig vallen met jouw e-mail berichten) is absoluut niet toegestaan. Tevens is het niet toegestaan mensen te belonen voor een aanmelding. Wanneer dit wordt geconstateerd, volgt verwijdering van jouw account bij ZinnGeld.nl.

ZinnGeld.nl hanteert een eigen eenheid, de zinns. Hieronder staat de waarde van zinns uitgedrukt in euro's. De waarde van de zinns kan te allen tijde bijgesteld worden.

1 zinn = 0,001 euro
10 zinns = 0,01 euro
100 zinns = 0,1 euro
1000 zinns = 1 euro

Account

Controleer je ongewenste map en voeg ons bij je veilige afzenders toe

Nee, wij staan maar 1 account per huishouden/ip adres toe. Als je meerdere accounts aanmaakt dan zullen wij deze inclusief de verdiensten verwijderen.

Je kan deze bij jouw persoonlijke gegevens aanpassen zodra je dit heb gedaan ontvang je op je nieuwe emailadres een bevestingsmail met daarin een bevestigingslink, als je hierop klikt wordt het emailadres gewijzigd

In principe zijn we er voor iedereen, maar om alles goed te laten verlopen hebben we een aantal simpele regels;

•Je dient tenminste 16 jaar oud te zijn
•Je bent woonachtig in Nederland of Belgie en hier ook in het bezit van een bankrekening te zijn.
•Er mag slechts 1 account per IP en/of woonadres aanwezig zijn
•Je dient je te houden aan de voorwaarden en cheaten wordt bestraft!

Het is niet mogelijk jouw saldo over te zetten naar een ander account. Een saldo is persoons en account gebonden.

Ja, deze kan je op je profielpagina instellen. 

- Mijn account
- Mijn profiel bekijken
- Email voorkeuren en dan 'enkel via site inbox'

Zodra je terugbent kan je dit weer op 'via email en site inbox' zetten.

Een hele fijne vakantie toegewenst!

Je tegoed is 12 maanden na je laatste activiteit geldig.

Accountscore

De accountscore registreert je participatie aan de acties van onze adverteerders als je veel aankopen/deelnames doet via ons dan wordt dat beloond met een hogere klikvergoeding.

Een minimale accountscore van 5.5 is vereist voor een uitbetalingsaanvraag

Uitbetalen account

Zodra wij een uitbetalingsaanvraag van je ontvangen nemen we deze in behandeling. Vanaf dat moment zorgen wij ervoor dat deze binnen 30 dagen wordt verwerkt en betaald via een bankoverschrijving.

Uiteraard zijn er een aantal handelingen nodig om te controleren of alles volgens de richtlijnen is gegaan en je dus op een correctie manier aan je aangevraagde saldo bent gekomen. Dit gebeurd bij elk lid zo, dus dit hoeft geen persoonlijke reden te zijn.

Zodra een uitbetaling op 'Uitbetaald' staat zal deze dus verwerkt gaan worden, hierbij worden er ook nog steekproeven genomen om de geldigheid te controleren. Vervolgens moeten de gegevens naar de bank worden doorgespeeld en wordt de administratie verwerkt.

De laatste stap is natuurlijk het betalen van de uitbetalingen.

We hanteren dus een betalingstermijn van 30 dagen, in de meeste gevallen zijn de betalingen in 1 of 2 weken op je rekening bijgeschreven. We doen er natuurlijk alles aan om elk lid zo tevreden mogelijk te houden, een snelle maar zeker correcte uitbetaling hoort daar natuurlijk bij.

Dit verschilt helaas per adverteerder de adverteerder keurt de aankopen/deelnames dit kan tot 8 weken duren en in sommige gevallen zoals AliExpress kan dit i.v.m. de lange aankoopsbeschermingtermijn gemiddeld 12 weken duren.

Bij verzekeringen en abonnementen kan het termijn oplopen tot 100 dagen dit omdat ze minimaal 2 maandtermijnen van jou ontvangen willen hebben zodat ze er zeker van zijn dat je deze niet alleen voor een Cashbackvergoeding van ons heeft afgesloten.

Controleer of jouw browser wel cookies toe laat en de Donottrack functie uitgeschakeld is.

Als je lid van meerdere sites bent controleer of de aankoop/deelname niet daar geregistreerd het kan zijn dat de cookie van een andere site nog actief was op het moment dat je via ons de aankoop/deelname deed of van de adverteerder als je al die site eerder bezocht heeft.

Heb je dit gecontroleerd? Neem dan contact met ons op en wij zullen navraag doen bij het Marketingbureau waar de adverteerder aangesloten is.

Zodra je 25.000 zinns (25 euro) hebt gespaard, kun je dit laten uitbetalen op jouw eigen rekening. Ook is er de mogelijkheid de punten uit te laten betalen in cadeaubonnen of kortingscodes. Het aanbod van deze cadeaubonnen en kortingscodes verschilt per maand. Sommige bonnen of codes kunnen beperkt beschikbaar zijn en hiervoor geldt op = op. Om de opties te bekijken ga je naar de pagina 'Mijn saldo bekijken' en klikt u op de button 'Uitbetaling'.

De volgende bedragen kan je uit laten betalen op jouw bankrekening:
25.000 zinns = 25 euro
50.000 zinns = 50 euro
100.000 zinns = 100 euro

Om een uitbetaling op jouw rekening aan te vragen dien je een IBAN rekeningnummer in te vullen in jouw profiel. Het IBAN bestaat uit: landcode (2 letters), controlegetal (2 cijfers), bankcode, rekeningnummer. Het IBAN nummer moet zonder spaties en correct worden ingevoerd, anders is het niet mogelijk een uitbetaling aan te vragen. Zorg er voor dat het IBAN nummer ingesteld staat zoals bekend is bij jouw bank.

ZinnGeld is niet verantwoordelijk voor het door het lid verkeerd opgegeven IBAN nummer. Het lid dient zelf contact op te nemen met de bank voor het corrigeren van de overboeking.

Afmelden

Als inloggen niet lukt en het systeem geeft aan dat uw account al bestaat, maar als je een nieuw wachtwoord probeert aan te vragen geeft het systeem de melding gebruiker niet gevonden. Dan heb je zich ingeschreven voor de nieuwsbrief van ZinnGeld en jouw account op het spaarprogrammagedeelte nog niet geactiveerd.

Als je wel een actief ZinnGeld account hebt en het lukt niet dan kan je een nieuw wachtwoord op vragen.

Dat kan via onze afmeldpagina of via de uitschrijflink in onze mailings